Eens je communicatie op wieltjes loopt dien je nog steeds je doelgroep verder op te volgen. Vaak wordt de aandacht waarop je doelgroep zich richt, bepaald door trends en ook door de actualiteit. De richting waarin je doelgroep zich beweegt is net zo complex als het voorspellen waar visjes in een kom naartoe zwemmen.

De auto: de verpakking die u letterlijk en figuurlijk inpakt.

De onderlinge concurrentiestrijd op de automarkt is zeer groot. Alsook de budgetten die ze spenderen in de vormgeving en in de communicatie ervan. Het volgen van de evoluties waarmee autodesigners uitpakken is een ware passie geworden. Persoonlijk raad ik ook iedereen aan om eens de communicatie binnen deze sector te volgen.
Geef gerust je mening over de vormgeving in de autoindustrie en oordeel of deze volgens jouw beeld op de huidige evoluties wel of niet passend is.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s